Den 2. mars var en milepæl i Datec sin historie.  
Yngve Resell Mo tiltrådte som Director Customer Success i Datec AS. 

Vi i Datec vet at god kundeservice – som sammen med rett kompetanse og de beste verktøyene – er det som er avgjørende for at våre kunder får den beste opplevde og dokumenterte verdi ved bruk av CleanPilot.  

I Datec skal det ikke være noen tvil om at våre kunder fortjener den beste service. Vi har alltid hatt tradisjon for å utvikle både tjenestene og verktøyene våre sammen med kundene våre. Nå skal vi blir enda bedre!

Med Yngve på plass som Director Customer Success, har vi fått en person som skal ha 100% fokus på utvikle Datec  sitt kundeserviceapparat til å være det beste i klassen! Med solid erfaring fra liknende viktige roller i andre vekstselskap, vil Yngve tilføre oss betydelig kompetanse og kapasitet. 

Vi er sikre på at dere kommer til å merke en forskjell med Yngve som Director Customer Success. 

Vi har stilt Yngve 3 spørsmål: 

Hvem er Yngve? 

Jeg er en engasjert sunnmøring i de sene tredve, som har med meg økonomi og prosjektlederkompetanse fra skolebenken. Gjennom arbeidskarrieren har jeg tilegnet meg mye kompetanse relatert til vekstbedrifter, spesielt innen teknologifaget. Mest av alt har jeg fått gleden av å utvikle kundereiser, så kunden i fokus er mitt mantra. Jeg har selv kjent på gründertilværelsen og er nok over snittet glad i å jobbe med engasjerte og kompetente mennesker, som virkelig ønsker å gjøre en forskjell.  

Privat er jeg gift og har to barn på 2 og 5 år. Sammen er vi glad i å nyte naturen og vi oppsøker hytta så fort anledningen byr seg.  

Hva var det som gjorde at du ønsket jobben som Director Customer Success i Datec? 

I Datec så jeg en mulighet til å få være med å løfte et fantastisk selskap og en svært kompetent gjeng mot enda nye høyder. Med markedsledende produkter, spennende kunder og et stort og interessant marked, har jeg allerede fått bekreftet mine antagelser. Jeg ble også veldig trigget av det voldsomme engasjementet jeg opplevde i møtet med teamet. Det og ønsket om å løfte arbeidet ut mot kundene enda noen hakk vekket virkelig interessen. Sammen med fokuset som selskapet og bransjen ellers har på bærekraft, så ble dette veldig spennende å bli en del av.  

Hvordan vil kundene merke at Datec har fått en Director Customer Success ? 

Jeg vil fortløpende ta kontakt med så mange som mulig, først og fremst for å bli bedre kjent med dere og for å lære mer om hverdagen deres. Samtidig håper jeg å få kunnskap om hva vi i Datec kan gjøre bedre og annerledes enn i dag. Jeg håper å møte mange av dere i Bergen, under NFSR sin konferanse nå i mars, og gleder meg til å bli enda bedre kjent med bransjen og aktørene da.  

Utover det å ta kontakt, så håper jeg at vi på Customer Success teamet i fremtiden kan yte en enda mer tilpasset og god service. For å få til dette er vi avhengig av god dialog og kunnskap fra dere. Vi ser at ting utvikler seg i et høyt tempo, og med vårt ønske om å være i forkant vil vi alltid være på søken etter muligheter til forbedring. Vi skal derfor besitte riktig og oppdatert kunnskap og kompetanse, til det beste for alle dere som er «hands on» i hverdagen. Der håper jeg at dere vil merke en forskjell og at vi i enda større grad kan bistå effektiv ved henvendelser fra dere. 

Vi gleder oss til fortsettelsen! 

Ta vel imot Yngve når har tar kontakt!