Ved inngangen til det nye året fikk vi gleden av en ny kollega på Customer Success avdelingen. Vi er svært glade for å kunne presentere Espen Vatningen som en del av den kundeorienterte gjengen. Espen kjenner allerede mange av kundene våre fra sitt tidligere virke som Key Account Manager i Datec, så vi vet derfor godt hva vi nå får av kompetanse og kvalitet på laget. 

Espen går inn i rollen som Kunderådgiver, og vil være involvert i mange kundeoppdrag fremover. «Med Espen på plass får vi en enda større bredde i avdelingen, og hans gode kjennskap til markedet, CleanPilot og ikke minst kundene våre, gjør at vi er veldig fornøyde med å få han om bord. Espen er svært kunnskapsrik og en utpreget serviceperson som alltid gir det lille ekstra for kundene. Dette er selvfølgelig høyt verdsatte egenskaper» uttaler Director Customer Success, Yngve Resell Mo. 

Vi gleder oss til å få jobbe enda tettere sammen med Espen, og ikke minst kan alle våre kunder glede seg til å få hjelp og støtte i arbeidet med CleanPilot og digitaliseringen av sitt renhold fremover.